Môžem tovar zaplatiť na dobierku?
Áno. Za objednaný tovar je možné zaplatiť na dobierku priamo u kuriéra a to ako v hotovosti, tak platobnou kartou.
Môžem si prísť pre objednávku osobne?
Ak sa nachádzaš v blízkosti, chceš osobne s niečím poradiť, prípadne si chceš objednaný tovar pred zaplatením ešte obzrieť alebo vyskúšať, tovar si môžeš prísť vyzdvihnúť priamo do nášho Neonmars showroomu, počas otváracích hodín na adrese Hraničná 16, Bratislava. Radi ťa u nás uvidíme a ochotne ti so všetkým poradíme.
Kedy mi bude objednaný tovar doručený?
Tovar, ktorý máme na sklade posielame ihneď na druhý pracovný deň po prijatí objednávky. Objednávky zadané v pracovné dni do 10:00 budú odoslané ešte v ten istý deň a doručené nasledujúci pracovný deň. Aj keď sa objednávky snažíme vybavovať čo najrýchlejšie, vždy sa môže vyskytnúť niečo čo vybavenie objednávky môže predĺžiť. Neváhaj nás v prípade otázok ohľadom stavu tvojej objednávky kontaktovať na info@neonmars.sk
Ako a dokedy môžem tovar vrátiť?
Pokiaľ zakúpený tovar nie je podľa tvojich predstáv, bez problémov ho môžeš vrátiť. Tovar musí byť nenosený, nepoškodený a v originálnom balení. Stiahni si formulár na výmenu a vrátenie tovaru a vyplnený ho spolu s tovarom zašli na našu adresu: NEONMARS International s.r.o., Hraničná 1695/16, 821 05 Bratislava. Vymeniť alebo vrátiť tovar je možné do 14 dní odo dňa, kedy ti zásielka bola doručená.
Ako mi budú vrátené peniaze za tovar?
Po kontrole vráteného tovaru ti peniaze pošleme späť na číslo účtu uvedené vo formulári o výmene a vrátení tovaru alebo ti budú pripísané ako kredit na ďalší nákup.
Prečo mi prišiel tovar v použitej škatuli?
Môže sa stať, že objednaný tovar ti príde v zrecyklovanej škatuli. Keďže sa snažíme čo najviac znížiť naše náklady, aby si aj ty mohol u nás nakupovať za čo najlepšie ceny, neobjednávame nové prázdne škatule, ale snažíme sa čo najviac recyklovať škatule, ktoré už máme na sklade a môžeme ich využiť na posielanie objednávok. To pomáha nie len zaručiť našim zákazníkom najlepšie ceny, ale aj šetriť životné prostredie.
Prečo k tovaru nebola priložená faktúra?
V rámci zrýchlenia procesu vybavovania objednávok a minimalizácie spotreby zbytočného papiera neprikladáme faktúru k objednávke v papierovej forme. Faktúru ti vždy zašleme emailom a v prípade potreby si ju môžeš pohodlne vytlačiť.